Cuma, Haziran 26, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiGaziantep'te tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te tekstil fabrikasında içme suyundan zehirlenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep’teki bir tekstil fabrikasında içme suyu kullanan 25 işçi, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleriyle zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin durumunun iyi olduğu bildirilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments