Gaziantep’teki bir tekstil fabrikasında içme suyu kullanan 25 işçi, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleriyle zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin durumunun iyi olduğu bildirilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Gaziantep’teki bir tekstil fabrikasında içme suyu kullanan 25 işçi, baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleriyle zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. İşçilerin durumunun iyi olduğu bildirilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.