Canik Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar’ yarışmasının ödül töreni yapıldı. Öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm ve yapay zeka gibi konulardaki projelerini sergilerken, dereceye girenlere hediyeler verildi. Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerine önem verdiklerini ve teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam edeceklerini vurguladı.



