Çarşamba, Haziran 24, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiBursa'da ormanlık alanlara giriş 15 Ekim'e kadar yasaklandı

Bursa'da ormanlık alanlara giriş 15 Ekim'e kadar yasaklandı

Bursa Valiliği, artan sıcaklıklar ve yangın riskine karşı 15 Ekim’e kadar ormanlık alanlara girişi yasakladı. Piknik ve mesire alanlarında kısıtlama bulunmazken, mangal, ateş yakma ve araç girişi yasaklandı. Anız yakma ve enerji hatları gibi risklere karşı da önlemler alındı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments