Sağlık Bilimleri Üniversitesi İzmir Tıp Fakültesi’nde görevde yükselen ve yeni atanan 238 öğretim üyesi için cübbe giydirme ve belge takdim töreni düzenlendi. Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın, üniversitenin sağlıkta dönüşümün ana unsuru olduğunu belirtti.



