Çarşamba, Haziran 24, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiSahil Güvenlik Komutanlığı'nın 44. Yılında Vali Ziyareti

Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın 44. Yılında Vali Ziyareti

Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutan Vekili Binbaşı Raşit Gödelek ve beraberindeki ekip, 44. kuruluş yıl dönümü kapsamında Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık’ı ziyaret etti. Vali Akbıyık, Mavi Vatan’ın güvenliğinde emeği geçen personeli tebrik ederken, şehit ve gazileri de andı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments