Ana SayfaTokiAnkara'da bir ilaç fabrikası çıkan yangın sonrası kullanılamaz hale geldi Toki Ankara'da bir ilaç fabrikası çıkan yangın sonrası kullanılamaz hale geldi By admin Nisan 11, 2026 0 36 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Sincan’daki bir ilaç fabrikasında çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yangın sonucu fabrika kullanılamaz hale gelirken, çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikAydın'da 1 kişinin öldüğü kaçak kazıda 4 şüpheli adliyedeSonraki İçerikAnkara'da ilaç fabrikasında çıkan yangın söndürüldü adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki Eğitimde Yılın Enleri Ödülleri sahiplerini buldu Haziran 25, 2026 Toki Venezuela'da şiddetli depremler sonrası OHAL ilanı Haziran 25, 2026 Toki Futbol: 2026 FIFA Dünya Kupası Haziran 25, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular Eğitimde Yılın Enleri Ödülleri sahiplerini buldu Haziran 25, 2026 Venezuela'da şiddetli depremler sonrası OHAL ilanı Haziran 25, 2026 Venezuela'da meydana gelen 7.2 ve 7.5 büyüklüğündeki depremler yıkıma yol açtı Haziran 25, 2026 Venezuela'da iki büyük depremin ardından OHAL ilan edildi Haziran 25, 2026 Devamını Göster Recent Comments