Ana SayfaTokiArkadaş ortamının sürüklediği uyuşturucu batağından Yeşilay sayesinde kurtuldu Toki Arkadaş ortamının sürüklediği uyuşturucu batağından Yeşilay sayesinde kurtuldu By admin Nisan 7, 2026 0 60 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Van’da yaşayan 35 yaşındaki S.V, Yeşilay Danışmanlık Merkezinden (YEDAM) aldığı destek sayesinde 8 yıl kullandığı uyuşturucudan kurtularak kendisine yeni bir hayat kurdu. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikSigarayı bırakıp spora başlayan polis, atletizmde başarıdan başarıya koşuyorSonraki İçerikBYD olayı nedir? BYD neden kara listeye alındı? adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki FETÖ'den aranan ihraç emniyet müdürü ve ihraç polis memuru yakalandı Haziran 24, 2026 Toki Otomobilin çarptığı yaya yaralandı Haziran 24, 2026 Toki Kilis'te çiftçilere anız ve ürün yangınlarına karşı bilgilendirme Haziran 24, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular FETÖ'den aranan ihraç emniyet müdürü ve ihraç polis memuru yakalandı Haziran 24, 2026 Karapınar'da vatandaşlara sağlıklı yaşam eğitimi verildi Haziran 24, 2026 Kartal'da kiracısıyla kavga eden ev sahibinin bıçaklandığı anlar ortaya çıktı Haziran 24, 2026 İsrail'den ABD'ye görülmemiş tehdit: Yakın gelecekte çatışma rotasına gireriz Haziran 24, 2026 Devamını Göster Recent Comments