Ana SayfaTokiRıza Perçin: "2-2'lik sonuç bizi üzdü" Toki Rıza Perçin: "2-2'lik sonuç bizi üzdü" By admin Mart 1, 2026 0 100 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Antalyaspor’un Fenerbahçe ile 2-2 berabere kaldığı karşılaşmanın ardından Başkan Rıza Perçin, 2-0 öne geçmelerine rağmen sonucun kendilerini üzdüğünü, hakemlere cesaret çağrısında bulundu. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikAydın'daki iftar yemeğinde 30 ülkeden 250 öğrenci bir araya geldiSonraki İçerikZeki Murat Göle: Değişikliklerin gecikme sebebi hoca ile olan iletişimden kaynaklandı adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki Hayalini çizdiler, ayakkabı oldu Haziran 25, 2026 Toki Gökçeada'da gönül kapıları çalındı, dualar alındı Haziran 25, 2026 Toki Lübnan Başbakanı: Müzakerelerde Hedefimiz, İsrail'in Topraklarımızdan Tamamen Çekilmesi Haziran 25, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular Hayalini çizdiler, ayakkabı oldu Haziran 25, 2026 Nişanlı çiftin ölümüne neden olan sürücüye ilk duruşmada tahliye Haziran 25, 2026 Gaziantep baklavasında ihracat yoğunluğu: Aylık talep 5 tonu geçiyor Haziran 25, 2026 Antalya'da 16,6 kilogram eroin ele geçirildi Haziran 25, 2026 Devamını Göster Recent Comments