Ana SayfaTokiBeşiktaş TEM Otoyolu'nda otomobil alev alev yandı Toki Beşiktaş TEM Otoyolu'nda otomobil alev alev yandı By admin Ocak 17, 2026 0 107 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Beşiktaş TEM Otoyolu’nda seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı. Yangın nedeniyle yol trafiği yoğunlaştı. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikTek başına yaşadığı evde çıkan yangında öldüSonraki İçerikZonguldak'ta heyelan; kaya parçaların otomobilin üzerine düştü adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki Cezayir'den yola çıkan LNG gemisi 28 Haziran'da Türkiye'ye gelecek Haziran 23, 2026 Toki Esenyurt'ta yıkım sırasında devrilen apartmanın zarar verdiği bina tahliye edildi Haziran 23, 2026 Toki Atletizmde 9 yıldır kırılamayan Türkiye rekoru kırıldı Haziran 23, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular Turizmde yeni yol haritası! Bakan Ersoy sektör temsilcileri ile bir araya geldi Haziran 23, 2026 Cezayir'den yola çıkan LNG gemisi 28 Haziran'da Türkiye'ye gelecek Haziran 23, 2026 MasterChef Cahide kimdir, Cahide Akdeniz kaç yaşında, mesleği ne, nereli? 2026 MasterChef Cahide elendi mi? Haziran 23, 2026 Azeri Yetkili: Azerbaycan ile Çin'in Tarımsal Ticaret İşbirliği İkili İlişkilere Katkı Sağlıyor Haziran 23, 2026 Devamını Göster Recent Comments