Ana SayfaTokiBeşiktaş TEM Otoyolu'nda otomobil alev alev yandı Toki Beşiktaş TEM Otoyolu'nda otomobil alev alev yandı By admin Ocak 17, 2026 0 108 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Beşiktaş TEM Otoyolu’nda seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı. Yangın nedeniyle yol trafiği yoğunlaştı. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikTek başına yaşadığı evde çıkan yangında öldüSonraki İçerikZonguldak'ta heyelan; kaya parçaların otomobilin üzerine düştü adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki İmamoğlu'nda fırtına çatıyı uçurdu Haziran 23, 2026 Toki İmam Hatip Liseleri FenTech 2026 Festivali'nde Buluştu Haziran 23, 2026 Toki Osmaniye'de tartıştığı kişiyi bıçaklayarak öldüren zanlı tutuklandı Haziran 23, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular İmamoğlu'nda fırtına çatıyı uçurdu Haziran 23, 2026 Osmaniye'de tartıştığı kişiyi bıçaklayarak öldüren zanlı tutuklandı Haziran 23, 2026 İmam Hatip Liseleri FenTech 2026 Festivali'nde Buluştu Haziran 23, 2026 Vali çocuklarla çizgi film izledi, dijital bağımlılığa karşı uyardı Haziran 23, 2026 Devamını Göster Recent Comments