Perşembe, Haziran 25, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiCanik'te gençler sağlıkta yenilikçi projelerini sergiledi

Canik'te gençler sağlıkta yenilikçi projelerini sergiledi

Canik Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar’ yarışmasının ödül töreni yapıldı. Öğrenciler, sağlıkta dijital dönüşüm ve yapay zeka gibi konulardaki projelerini sergilerken, dereceye girenlere hediyeler verildi. Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, gençlerin fikirlerine önem verdiklerini ve teknolojide lider nesiller yetiştirmeye devam edeceklerini vurguladı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments