Bursa Valiliği, artan sıcaklıklar ve yangın riskine karşı 15 Ekim’e kadar ormanlık alanlara girişi yasakladı. Piknik ve mesire alanlarında kısıtlama bulunmazken, mangal, ateş yakma ve araç girişi yasaklandı. Anız yakma ve enerji hatları gibi risklere karşı da önlemler alındı.



