Ana SayfaTokiKante'nin büyük isyanı: Her şeyi yaptık ama olmadı Toki Kante'nin büyük isyanı: Her şeyi yaptık ama olmadı By admin Mart 1, 2026 0 44 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Fenerbahçeli futbolcu N’Golo Kante, Antalyaspor maçı sonrasında konuştu. Fransız orta saha, üzgün olduklarını dile getirerek “Bence bu maça hazırdık. Toparlandık, her şeyi yaptık ama olmadı.” dedi. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikFenerbahçe, 3. kez 2-0 geriye düştüğü maçta puan aldıSonraki İçerikCumhurbaşkanı Erdoğan, AB Komisyonu Başkanı Ursula von der Leyen ile telefonda görüştü adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki Hayalini çizdiler, ayakkabı oldu Haziran 25, 2026 Toki Gökçeada'da gönül kapıları çalındı, dualar alındı Haziran 25, 2026 Toki Lübnan Başbakanı: Müzakerelerde Hedefimiz, İsrail'in Topraklarımızdan Tamamen Çekilmesi Haziran 25, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular Hayalini çizdiler, ayakkabı oldu Haziran 25, 2026 Nişanlı çiftin ölümüne neden olan sürücüye ilk duruşmada tahliye Haziran 25, 2026 Gaziantep baklavasında ihracat yoğunluğu: Aylık talep 5 tonu geçiyor Haziran 25, 2026 Antalya'da 16,6 kilogram eroin ele geçirildi Haziran 25, 2026 Devamını Göster Recent Comments