Ana SayfaTokiBakan Kurum: COP Başkanı olarak atanmaktan onur duydum Toki Bakan Kurum: COP Başkanı olarak atanmaktan onur duydum By admin Aralık 26, 2025 0 141 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp ÇEVRE, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, “Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın kararıyla, COP Başkanı olarak atanmaktan onur duydum” dedi. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikKontrolden çıkan otomobil takla attı: Sürücü burnu bile kanamadan kurtulduSonraki İçerikVepara'ya yasa dışı bahis operasyonu! 31 kişi hakkında gözaltı kararı adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki İsviçre'de tarihi temas: ABD ve İran heyetleri aynı salonda ama mesafe kapanmadı Haziran 21, 2026 Toki Zincir marketten televizyon çalan şüpheli tutuklandı Haziran 21, 2026 Toki Yüksekova semalarında kartpostallık görüntü: Yarım ay, kızıl ve beyaz tonlarıyla hayran bıraktı Haziran 21, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular Zincir marketten televizyon çalan şüpheli tutuklandı Haziran 21, 2026 İsviçre'de tarihi temas: ABD ve İran heyetleri aynı salonda ama mesafe kapanmadı Haziran 21, 2026 Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş, Bulgaristan Müslümanları Başmüftüsü seçilen Hasanov'u tebrik etti Haziran 21, 2026 CHP İzmir İl Başkanlığı koltuğuna oturan Gümrükçü: Yakam paçam dağıldı, göğsüm ezildi Haziran 21, 2026 Devamını Göster Recent Comments