İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD’nin müzakereler sırasında İran’a saldırdığını belirterek, ateşkes ihlalinin ABD’nin pişmanlık duymasına yol açacağını söyledi.
İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, ABD’nin müzakereler sırasında İran’a saldırdığını belirterek, ateşkes ihlalinin ABD’nin pişmanlık duymasına yol açacağını söyledi.