Konya’nın Anadolu Selçuklu Devleti’ne başkent oluşunun 929. yılı dolayısıyla Darülmülk kutlamaları düzenlendi. Vali İbrahim Akın ve Büyükşehir Belediye Başkanvekili Ahmet Murat Koru’nun konuşmalarıyla başlayan programda, saygı nöbeti, Toyga çorbası ikramı, Nevbe Merasimi ve tiyatro gösterisi yer aldı.



