İstanbul’da vatandaşlar, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda ABD ile oynanan maçı belediyelerin kurduğu dev ekranlarda izleyerek milli takıma destek verdi. Fatih Belediyesi Yedikule Hisarı’nda, Üsküdar Belediyesi ise sahilde etkinlik düzenledi; katılımcılara bayrak, tişört ve ikramlar sunuldu.



