Gençlerbirliği’nin altyapısından yetişen savunma oyuncusu Abdullah Şahindere, 12 yılın ardından kulübe veda ettiğini duyurdu. Duygusal bir veda mesajı yayımlayan 23 yaşındaki futbolcu, kulübün kendisine sadece futbolu değil, sadakat ve mücadeleyi öğrettiğini söyledi.



