Bolivya Devlet Başkanı Rodrigo Paz, 1,5 aydır süren yol kapatma eylemlerindeki barikatların güvenlik güçlerince kaldırıldığını duyurdu. OHAL devam ederken, ülke genelinde ulaşım normale döndü.
Bolivya Devlet Başkanı Rodrigo Paz, 1,5 aydır süren yol kapatma eylemlerindeki barikatların güvenlik güçlerince kaldırıldığını duyurdu. OHAL devam ederken, ülke genelinde ulaşım normale döndü.