Ana SayfaTokiUlalar Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi açıldı Toki Ulalar Ortaokulu öğrencilerinin yıl sonu resim sergisi açıldı By admin Haziran 23, 2026 0 4 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Erzincan’da Ulalar Ortaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan yıl sonu resim sergisi, bir alışveriş merkezinde düzenlenen törenle sanatseverlerin ziyaretine açıldı. Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikErzincan'da inşaat sahasında doğal gaz sızıntısı paniğiSonraki İçerikVan'da gazi olan Fırat son yolculuğuna uğurlandı adminhttps://www.karamantoki.com RELATED ARTICLES Toki ABD'de yapılan İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi Haziran 24, 2026 Toki 2026 FIFA Dünya Kupası Haziran 24, 2026 Toki A Milli Futbol Takımı, Los Angeles'taki ilk antrenmanını yaptı Haziran 24, 2026 CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. - Advertisment - Most Popular 2026 FIFA Dünya Kupası Haziran 24, 2026 ABD'de yapılan İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi Haziran 24, 2026 A Milli Futbol Takımı, Los Angeles'taki ilk antrenmanını yaptı Haziran 24, 2026 Sivas'ta bıçaklı kavgada 4 kişi yaralandı Haziran 24, 2026 Devamını Göster Recent Comments