Hürmüz Boğazı’ndan pazartesi günü 36 emtia gemisi geçti; bu, İran’daki çatışmaların başlamasından bu yana en yüksek günlük geçiş sayısı. Normal trafiğin üçte birine denk gelen bu artış, ABD-İran görüşmeleri ve İslamabad Mutabakat Anlaşması sonrası yaşandı.



