Eski milli futbolcu Nihat Kahveci, A Milli Takım’ın Dünya Kupası’na erken veda etmesinin ardından yaptığı değerlendirmelerde adeta öfke kustu. Vincenzo Montella ve TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’nu sert sözlerle eleştiren Kahveci’nin, “Bu Milli Takım’ı sevmeyenin Allah belasını versin” çıkışı çok konuşuldu.



