Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gediz MYO’da 220 öğrenci mezun oldu. Rektör Prof. Dr. Ahmet Tekin, sağlıkçıların en büyük probleminin iletişimsizlik olduğunu vurgulayarak mezunlara aileye ve devlete borçlu olduklarını hatırlattı.
Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gediz MYO’da 220 öğrenci mezun oldu. Rektör Prof. Dr. Ahmet Tekin, sağlıkçıların en büyük probleminin iletişimsizlik olduğunu vurgulayarak mezunlara aileye ve devlete borçlu olduklarını hatırlattı.