Salı, Haziran 23, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiGediz Sağlık Hizmetleri MYO'dan mezun olan 220 öğrenci sağlık ordusuna katıldı

Gediz Sağlık Hizmetleri MYO'dan mezun olan 220 öğrenci sağlık ordusuna katıldı

Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi Gediz MYO’da 220 öğrenci mezun oldu. Rektör Prof. Dr. Ahmet Tekin, sağlıkçıların en büyük probleminin iletişimsizlik olduğunu vurgulayarak mezunlara aileye ve devlete borçlu olduklarını hatırlattı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments