Çarşamba, Haziran 24, 2026
spot_img
Ana SayfaTokiKurban Bayramı'nda Belgrad Ormanı'na gelenler piknik yapıp mangal yaktı

Kurban Bayramı'nda Belgrad Ormanı'na gelenler piknik yapıp mangal yaktı

Kurban Bayramı’nın ikinci gününde güneşli havayı fırsat bilen İstanbullular, Belgrad Ormanı’na akın etti. Aileler piknik yapıp mangal yakarken, çocuklar oyun oynadı. Vatandaşlar bayram tatilinin keyfini doğada çıkardı.

RELATED ARTICLES

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments